Ann-sophie



Hej! Ann-sophie Lundgren heter jag och är en av dykarna som bloggar =) Jag har dykt sen 2007 både utomlands och i Sverige. Här kommer lite av mina dykminnen!



Isdykning i Uskavi. Ett av de bästa jag gjort faktiskt, riktigt häftigt =)



Dykning i Lysekil, riktigt rolig resa som man kan göra med Oxygene.



Dykning på ön Malapascua. Filippinerna har ett av världens bästa dykvatten. Såååå mycket att se =)



Hajdyk är något väldigt särskilt. Spännande och liten adrenalinkick får man!

/Anso



Kommentarer
Postat av: mikaela

åh, superbra :) kommer garanterat följa! :D

2011-05-04 @ 09:39:44
URL: http://brisens.blogg.se/
Postat av: Fantomen

Dyk-Anso är het och verkar rutinerad....kommer följa det här slaviskt!

2011-05-05 @ 21:01:38
Postat av: Yvon

Ha,ha hajdyk gör du, men springer nästan från jobbet om det kommer en liten flygande insekt, märkligt må jag säga.

Kram

2011-05-28 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0